Despre Mine

miercuri, 30 iulie 2008
Posted by Unknown

Ma numesc Gomoi Mihai si sunt autorul blogului Blego Help. Sunt student la Universitatea de Vest Timisoara (Matematica-Informatica). Am cunostiinte medii de HTML si CSS. Liceul m-a invatat sa programez in C++. Curiozitatea m-a determinat sa studiez SEO (Search Engine Optimization) fapt ce m-a ajutat cu primul meu blog de care m-am plictisit repede si l-am lasat sa se descurce singur. Sunt expert in a folosit Google Search, imi plac maslinele precum si orice este open sourcem desi folosesc Windows. E mai comod si sunt lenes sa imi instalez altceva. Cea mai mare realizare este cu siguranta faptul ca am scapt de liceu doar cu un ochi negru si o buza sparta. Cel mai mare esec este Troll Warrior-ul meu de lvl 70 din World of Warcraft. Motto: Bite my shiny metal ass! By Bender Bending Rodriguez.

0 comentarii: